Soustvarjajmo digitalno prihodnost Slovenije.
Pridruži se nam kot
Izkušeni medijski načrtovalec klasičnih medijev (m/ž)
V Telekomu Slovenije, vodilnem slovenskem ponudniku najsodobnejših komunikacijskih rešitev, iščemo sodelavko oz. sodelavca z izkušnjami na področju medijskega načrtovanja. Ekipo želimo okrepiti z novim zagnanim članom na področju priprave medijskih strategij
in medijskih planov klasičnih (offline) medijev.
Široko področje medijskega načrtovanja, strateško razmišljanje, pogajanja, inovativnost in merjenje učinkovitosti je le nekaj izzivov, ki te
skupaj z nami čakajo na tej poti. Če želiš biti del naše zgodbe, hkrati pa si drzen, družaben in odgovoren, se nam pridruži.
PONUJAMO:
- službeni mobitel in mobilni paket,
- mesečni popust za domači fiksni priključek v višini 37 EUR,
- premija dodatnega prostovoljnega pokojninskega zavarovanja (po enem letu zaposlitve),
- možnost stimulativne finančne nagrade,
- dodatek na delovno dobo (v višini 0,5 % bruto plače za vsako leto),
- regres, ki je višji od povprečja v Republiki Sloveniji, božičnica ter možnost 13. plače,
- 7,96 EUR/dan povračila stroškov prehrane,
- možnost nedenarne nagrade,
- možnost izobraževanj in usposabljanj,
- mentorstvo ob zaposlitvi,
- ugodnosti v okviru certifikata Družini prijazno podjetje (za zaposlene in otroke zaposlenih),
- kolektivno nezgodno zavarovanje,
- možnost vključitve v kolektivno zavarovanje za specialistične preglede,
- dodatne preventivne aktivnosti s področja skrbi za zdravje zaposlenih,
- aktivnosti v okviru športnega društva in športni dogodki,
- formalna in neformalna druženja,
- ostale dodatne ugodnosti.
VSEBINA DELA
- sodelovanje pri zasnovi integriranih letnih in oblikovanje posamičnih medijskih strategij ter medijskih strategij za posamezne akcije,
- upravljanje odnosov ter usklajevanja s ponudniki medijskega oglasnega prostora,
- komunikacija s kreativno agencijo in medijskimi hišami glede vsebine medijske strategije,
- napredna uporaba razpoložljivih orodij za medijsko načrtovanje (AGB Nielsen Arianna, Radiometrija, TGI, Mediana IBO, MOSS),
- izdelava medijskih planov, obrazložitev medijskih planov in svetovanje,
- spremljanje in optimizacija medijskega učinka kampanj,
- naročanje medijskih objav, pregled potrditev s strani medijev,
- skrb za pravočasno distribucijo oglasov na vseh kanalih,
- poročanje (letni plani, plani akcij, analiza konkurence, medijskega trga ipd.),
- nadzor nad kakovostjo načrtovanja in zakupa medijev.
POGOJI ZA OPRAVLJANJE DELA:
- najmanj 3 leta delovnih izkušenj na področju medijskega planiranja klasičnih (offline) medijev v medijski agenciji,
- najmanj VII. stopnja izobrazbe,
- znanje angleškega jezika,
- poglobljeno znanje orodij za medijsko načrtovanje
- poglobljeno poznavanje programov Excel, Word in Powerpoint,
- analitične veščine,
- pogajalske veščine.
OSEBNOSTNE LASTNOSTI, KI NAS NAVDUŠIJO:
- samoiniciativnost,
- zanesljivost in natančnost,
- pozitivna naravnanost,
- skrbnost,
- proaktivnost,
- timska naravnanost,
- prilagodljivost,
- odgovornost.
Delovno mesto je v Ljubljani, pogodba o zaposlitvi pa bo sklenjena za nedoločen čas s polnim delovnim časom.
Do vključno 15.08.2023.
Telekom Slovenije, d.d., Ljubljana