Vodja službe logistike avtomobilskega programa (m/ž)
Skupaj premikamo svet – to počnemo že več kot 100 let. Naš današnji uspeh je zrasel iz strasti do tehnologije – prav zato smo vodilni mednarodni razvojni partner in dobavitelj avtomobilske industrije. Če moči združite z nami, bodo vaše vizije o mobilnih rešitvah prihodnosti postale resničnost. Združite moči s sodelavci MAHLE po vsem svetu in postanimo #skupajmočnejši
Location: Šempeter pri Gorici
Vaše naloge in odgovornosti:
- Usposobljenost za pripravo kratkoročnih in dolgoročniih proizvodnih načrtov, ki temeljijo na prodaji in potrebah trga,
- implementacija strategije skladiščenja za stroškovno učinkovito organizacijo skladiščenja,
- nadzor nad realizacijo proizvodnje in oblikovanje akcijskega plana v primeru zaostankov,
- zagotavljanje strokovne pomoči, svetovanje na področju informacijskih in logističnih procesov, komuniciranje s strankami,
- odgovornost za pripravo kratkoročnih in dolgoročnih načrtov na podlagi proizvodnega načrta,
- zagotavljanje pravočasne razpoložljivosti materiala za proizvodnjo brez odvečnih zalog,
- sodelovanje s prodajnimi, nabavnimi, proizvodnimi, informativnimi in razvojnimi ekipami, vodenje načrtovalne ekipe,
- uvajanje novosti na področju logističnih procesov, zagotavljanje ustrezne informacijske podpore,
- vodenje in nadzor logističnih in informativnih procesov, vse od naročila do izvedbe, analiziranje zahtev stranke ter koordinacija opcij,
- END to END planiranje.
Vaše spretnosti in veščine:
- Izobrazba: diplomant ali magister logistike, ekonomije, managementa ali druga primerljiva,
- vsaj 5 let delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,
- napredno računalniško znanje,
- strokovno znanje angleškega jezika, znanje drugih jezikov je prednost,
- veščine vodenja in načrtovanja,
- fleksibilnost in odprtost za spemembe,
- motiviranost in pozitivna naravnanost.
Vabimo vas, da nam pošljete pisno vlogo s podrobnim življenjepisom v slovenskem in angleškem jeziku ter dokazili o izpolnjevanju pogojev do 06.10.2023. preko povezave za prijavo.