Družba AGRAGOLD d.o.o. je del skupine AGRANA-STUDEN, ki jo sestavlja deset operativnih družb ustanovljenih s strani skupine AGRANA in STUDEN Holdinga. Ukvarjamo se s trgovino, predelavo in distribucijo sladkorja in sladil v vseh oblikah in smo na nivoju skupine vodilni ponudnik kristalnega sladkorja v Jugovzhodni Evropi.
Družba AGRAGOLD d.o.o. deluje kot distributer sladkorja, jedilnega olja in kave ter skrbi, da izdelek, ki pride do naših domačih in tujih kupcev ustreza njegovim pričakovanjem in zahtevam. V okviru družbe AGRAGOLD d.o.o. deluje tudi pakirni in logistični center Ormož preko katerega nemoteno in pravočasno dobavljamo sladkor na trg Evropske unije. Več informacij o podjetju je dostopno na: https://agragold.com/sl/.
Iščemo novega sodelavca na novem delovnem mestu Business Development & Commercial Officer, ki bo doprinesel k nadaljnji rasti našega podjetja. Delovno mesto je primerno za italijansko govorečo osebo, ki se ne ustraši novih izzivov in službenih obvez v tujini.
Business Development & Commercial Officer (m/f)
Opis delovnega mesta:
- skrb za domače in tuje kupce in razvoj tržišča, sodeluje pri iskanju novih prodajnih priložnosti
- skrb za vzpostavitev logističnih zmogljivosti na tujem tržišču, skupaj s sodelavci v logistiki,
- deluje kot posrednik (»prevajalec«) pri carinskih projektih med ne-italijansko govorečimi sodelavci in italijanskimi kupci/partnerji,
- priprava in usklajevanje komercialnih pogodb,
- spremljanje komercialnih informacij in redno sistematično poročanje pridobljenih informacij vodstvu družbe,
- predlaga aktivnosti za boljšo prodajo vodstvu družbe,
- izdelava kalkulacij, obračunov, cenikov, prodajnih planov,
- planiranje proizvodnje za tržišče za katerega je zadolžen,
- izdelava komercialnih poročil, analiz in obračunov prodaje,
- izdajanje in kontrola spremnih dokumentov, faktur, dobropisov,
- reševanje reklamacij,
- skrb za profitabilnost programov,
- sodelovanje in koordinacija pri vpeljevanju novih izdelkov na trg,
- spremlja cenovna gibanja in predlaga spremembe kalkulacij in prodajnih cen,
- sodeluje pri pripravi strategije in obdelave prodajnega trga,
- skrbi in izvaja delovne procese na način definiran internih delovnih navodilih,
- opravljanje drugih del po nalogu vodstva družbe.
Od vas pričakujemo:
- 6. stopnja izobrazbe ustrezne smeri
- Vozniško dovoljenje B kategorije
- dobra usposobljenost za delo z MS Office
- tekoče znanje slovenskega in italijanskega jezika (govorno in pisno), znanje drugih jezikov predstavlja prednost, ni pa pogoj
- izkušnje s sistemom SAOP predstavljajo prednost, niso pa pogoj
- ambicioznost, osredotočenost k doseganju ciljev, komunikativnost, proaktivnost, natančnost, odgovornost, iznajdljivost in zanesljivost
Ponujamo vam:
- timsko delo v urejenem delovnem okolju s prijaznimi sodelavci,
- poskrbeli bomo za obsežno uvajanje na delovno mesto,
- delo v mednarodnem okolju, ki bo vedno polno izzivov,
- strokovno izpopolnjevanje,
- možnost napredovanja glede na dosežene rezultate,
- po dogovoru in glede na prebivališče kandidata, možnost občasnega dela tudi iz naše lokacije v Kopru (po preteku prvega leta zaposlitve).
Dodatne informacije:
- Zaposlitev za določen čas enega leta s poskusno dobo in željo po sklenitvi pogodbe za nedoločen čas.
Kandidate naprošamo, da nam pošljejo spremno pismo z življenjepisom preko portala Deloglasnik do 21.03.2024.
Kandidati, ki bodo izbrani v ožji izbor, bodo obveščeni v roku 7 dni po poteku razpisa.