Ta oglas ni več aktiven. Prijava ni mogoča.
Izpolnite kratek vprašalnik in osvojite SPAR darilno kartico v višini 300€, Redmi Watch 2 ali Taotronics brezžične slušalke!
Trst, Italija
Rok za prijavo:
Smo regionalno podjetje za upravljanje človeških virov, ki deluje v državah regije Adria – v Sloveniji, Srbiji, Bosni in Hercegovini, Hrvaški, Črni gori, Makedoniji in Albaniji. Imamo več kot dvajset let izkušenj. Dnevno poslujemo z več kot 1.000 strankami in 12.000 poslovnimi partnerji.
Nudimo storitve po meri za zaposlovalce in iskalce zaposlitve. Poiščemo enega ali več sodelavcev. Izvajamo prilagojeno ali trajno zaposlovanje, upravljamo s človeškimi viri, nudimo pravno podporo, podporo pri obračunu plač in zagotavljanju skladnosti poslovanja.
Iskalcem zaposlitve pomagamo načrtovati poklicno pot in poiskati najbolj ustrezno zaposlitev.
Naš cilj je pomagati pri rasti poslovanja in poklicni rasti.
- višješolsko izobrazbo tehnične smeri
- vsaj 1 leto delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu
- aktivno znanje angleškega ali italijanskega jezika
- poznavanje programa SolidWorks in AutoCAD
- analitične in tehnične sposobnosti
- sposobnost dela v timu
Strokovna izobrazba:
VI/1. višješolski strokovni program
Delovne izkušnje (v letih):
1
Jeziki:
Angleški (napredno), Italijanski (napredno)
Spretnosti:
AutoCAD
- dolgoročno sodelovanje
- enoizmensko delo od ponedeljka do petka (drseč urnik)
- mentorstvo in začetno uvajanje v delo
- 13. in 14. plača ter vse ugodnosti zaposlitve v Italiji
- delo v uspešnem in stabilnem podjetju
Vrsta zaposlitve:
Določen čas, Nedoločen čas
Kategorije:
Kraj dela:
Če vas zanima, kako se vaša plača primerja z drugimi, lahko to preverite. Preprosto vnesite svoje kvalifikacije in delovno mesto, ki vas zanima, ter odkrijte, kako se uvrščate v primerjavi z drugimi. Kliknite tukaj za več informacij!
Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?
Nepravilen e-poštni naslov
Z vnosom elektronskega naslova soglašate, da želite prejemati obvestila o novih zaposlitvenih oglasih glede na vaše kriterije s portala Deloglasnik.