Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve je v obdobju 2002-2024 postala eden izmed ključnih akterjev, ki v Sloveniji zagotavlja transparentnost poslovnega okolja in z objavo množice podatkov o podjetjih in njihovem poslovanju skrbi za varnost udeležencev v pravnem prometu. V tem obdobju je vzpostavila in upravlja številne registre, spletne servise in orodja, iz katerih je moč pridobiti informacije za varnejše in bolj pregledno poslovno okolje.
Če si želite zaposlitve v instituciji kot je Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES), vam lahko ponudimo zaposlitev v Sektorju za statistiko in informiranje, na naslovu Tržaška cesta 16, Ljubljana, kjer objavljamo prosto delovno mesto
PODROČNI SEKRETAR, šifra I017080 (m/ž)
Vodja Sektorja za statistiko in informiranje
Glavne delovne naloge kandidata bodo:
- vodenje organizacijske enote ali dela AJPES
- vodenje strokovnih nalog na delu delovnega področja AJPES
- komuniciranje z notranjimi in zunanjimi javnostmi s področja dela
- odločanje o strokovnih zadevah s področja dela
- vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah
- samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv
- sodelovanje s poslovnimi subjekti in s pristojnimi institucijami
- sodelovanje pri pripravi predpisov s področja dela
- izdelovanje navodil in drugih aktov za izvajanje nalog s področja dela
- dajanje pojasnil za izvajanje nalog s področja dela
- samostojna priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv
- sodelovanje pri razvoju in načrtovanju nalog z delovnega področja AJPES
- vodenje in odločanje v postopkih o prekrških
- vodenje in odločanje v najzahtevnejših upravnih postopkih
- samostojno opravljanje drugih najzahtevnejših nalog s področja dela.
Pogoji:
- za VII/2 tarifni razred: univerzitetni program (prejšnji) ali magisterij stroke (2. bol. stopnja) družboslovne smeri
- najmanj 7 let delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu iste stopnje izobrazbe ali za eno stopnjo nižje
- tekoče znanje slovenskega jezika
- zelo dobro znanje angleškega jezika
- 6 - mesečno poskusno delo
- strokovni izpit iz upravnega postopka za vodenje in odločanje na drugi stopnji
- preizkus znanja za vodenje in odločanje v postopkih o prekrških.
V primeru, da kandidat nima opravljenega strokovnega izpita in preizkusa, mora strokovni izpit iz upravnega postopka opraviti v treh mesecih od sklenitve pogodbe o zaposlitvi, preizkus znanja za vodenje in odločanje v postopkih o prekrških pa v enem letu od sklenitve pogodbe o zaposlitvi. Kot delovne izkušnje se štejejo izkušnje, ki jih je oseba pridobila z opravljanjem del na delovnih mestih iste stopnje izobrazbe, vključno s pripravništvom v isti stopnji izobrazbe in delovne izkušnje, pridobljene z opravljanjem del na podobnih delovnih mestih za eno stopnjo nižje izobrazbe, razen pripravništva. Zahtevane delovne izkušnje se skrajšajo za tretjino v primeru, če ima kandidat univerzitetno izobrazbo z znanstvenim magisterijem ali doktoratom.
Pričakovane kompetence kandidata:
- samostojnost, logično in analitično razmišljanje, interdisciplinarnost, samoiniciativnost, samoorganiziranost, ustvarjalnost in inovativnost, timsko delo, tržna usmerjenost, vodstvene sposobnosti
- zmožnost hitrega prilaganja nepredvidljivim situacijam, sposobnost povezovanja različnih deležnikov v ekipe, dobre komunikacijske in organizacijske sposobnosti, raziskovalna usmerjenost, sodelovalnost, iznajdljivost in nenehno iskanje optimalnih rešitev, želja po učenju, timska naravnanost, integriteta, zaupanje in profesionalnost pri delu.
Za izvajanje nalog je priporočena: dobra usposobljenost za delo s standardnimi programskimi orodji MS Office, poznavanje predpisov s področja dostopa do informacij javnega značaja in varstva osebnih podatkov, integriteta, profesionalnost, pripravljenost za vključevanje v različne strokovne in projektne skupine.
Možna je brezplačna uporaba parkirišča, zagotovljeno mentorstvo ob uvajanju. Po uspešno opravljenem poskusnem delu je možno občasno opravljanje dela na domu.
Osnovni plačni razred delovnega mesta: 46 (oz. bruto: 2.778,42 €).
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom. Izbrani kandidat bo delo opravljal v poslovnih prostorih AJPES Centrale Ljubljana, na naslovu Tržaška cesta 16, v Ljubljani, v Sektorju za statistiko in informiranje. Rok za prijavo je 25 dni od objave javnega razpisa na spletni strani AJPES, na Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje in na zaposlitvenem portalu Deloglasnik.
Vabimo vas, da pisne ponudbe s kratkim življenjepisom, opisom strokovnih znanj, pridobljenih veščin in delovnih izkušenj ter vizijo vodenja Sektorja za statistiko in informiranje, ki naj vključuje prioritetne, razvojne in organizacijske izzive ter s priloženimi dokazili o izpolnjevanju zgoraj navedenih razpisnih pogojev pošljete do 31. 8. 2024 na naslov AJPES, Služba za pravne, kadrovske in druge splošne naloge, Tržaška cesta 16, 1000 Ljubljana, z označbo »Področni sekretar-SSI«. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana preko portala Deloglasnik, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Neizbrane kandidate bomo o izbiri po elektronski poti pisno obvestili v osmih dneh po zaključenem postopku izbire na elektronski naslov kandidata, ki ga je sporočil v ponudbi za namen obveščanja o neizbiri. Za dodatne informacije o izvedbi postopka lahko pokličete v kadrovsko službo AJPES na tel. št. 01/4774-226.
Opomba: uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
Številka: 110-51/2024-1
Ljubljana, 6. 8. 2024