USTVARJAJ PRIHODNOST
MEDIJSKI NAČRTOVALEC
DIGITALNIH MEDIJEV (m/ž)
V Telekomu Slovenije, vodilnem slovenskem ponudniku najsodobnejših komunikacijskih rešitev, iščemo sodelavko oz. sodelavca z izkušnjami na področju medijskega načrtovanja. Ekipo želimo okrepiti z novim zagnanim članom na področju priprave digitalnega dela medijskih strategij in medijskih planov.
Široko področje medijskega načrtovanja, strateško razmišljanje, pogajanja, inovativnost in merjenje učinkovitosti je le nekaj izzivov, ki te skupaj z nami čakajo na tej poti. Če želiš biti del naše zgodbe, hkrati pa si drzen, družaben in odgovoren, se nam pridruži.
Ponujamo:
- služben mobitel in mobilni paket
- mesečni popust za domači fiksni priključek v višini 37 EUR
- premijo dodatnega prostovoljnega pokojninskega zavarovanja (po enem letu zaposlitve)
- možnost stimulativne finančne nagrade
- dodatek na delovno dobo (v višini 0,5 % bruto plače za vsako leto)
- regres ki je višji od povprečja v republiki Sloveniji božičnico in možnost 13 plače
- 7,96 EUR/dan povračila stroškov prehrane
- dodatek za delo v pripravljenosti
- možnost nedenarne nagrade
- možnost izobraževanj in usposabljanj
- mentorstvo ob zaposlitvi
- ugodnosti v okviru certifikata družini prijazno podjetje (za zaposlene in otroke zaposlenih)
- kolektivno nezgodno zavarovanje
- možnost vključitve v kolektivno zavarovanje za specialistične preglede
- dodatne preventivne aktivnosti s področja skrbi za zdravje zaposlenih
- možnost sodelovanja v aktivnostih v okviru športnega društva
- formalna in neformalna druženja
- ostale ugodnosti
VSEBINA DELA:
- priprava planov in integracija digitalnih strategij v medijske plane kampanj,
- upravljanje odnosov ter pogajanja s ponudniki medijskega oglasnega prostora,
- komunikacija s kreativno agencijo in medijskimi hišami,
- znanje in osnovna uporaba razpoložljivih orodij in platform za medijsko načrtovanje digitalnih medijev (Google Ads, Meta Business manager LinkedIn for Business, Dotmerics in drugih),
- spremljanje in optimizacija kampanj,
- naročanje medijskih objav, pregled potrditev s strani medijev,
- skrb za pravočasno distribucijo oglasov na vseh kanalih,
- postavitev, spremljanje in analiziranje performančnih kampanj na platformi Meta in Google Ads,
- poročanje (letni plani, poročila akcij, analiza konkurence in podobno),
- nadzor nad kvaliteto načrtovanja in zakupa medijev
Kandidat bo tesno sodeloval z ekipo digitalnega komuniciranja in s svojim delom dopolnjeval člane ekip, specializirane za področja performance digitalnega oglaševanja in optimizacije iskalnikov (SEO) ter analitike.
POGOJI ZA OPRAVLJANJE DELA:
- najmanj leto delovnih izkušenj na področju medijskega planiranja digitalnih medijev v medijski agenciji,
- najmanj V. stopnja izobrazbe,
- znanje angleškega jezika,
- poglobljeno znanje orodij za medijsko načrtovanje
- poglobljeno poznavanje programov Excel, Word in Powerpoint,
- analitične veščine,
- pogajalske veščine.
Prednost imajo kandidati z znanjem planiranja in uporabe orodij za planiranje klasičnih medijev, ni pa to pogoj.
OSEBNOSTNE LASTNOSTI, KI NAS NAVDUŠIJO:
- samoiniciativnost,
- zanesljivost in natančnost,
- pozitivna naravnanost,
- skrbnost,
- proaktivnost,
- timska naravnanost,
- prilagodljivost,
- odgovornost.
Delovno mesto je v Ljubljani, pogodba o zaposlitvi pa bo sklenjena za nedoločen čas s polnim delovnim časom.
Do vključno 23.08.2024.
Telekom Slovenije, d.d., Ljubljana