Deloglasnik - Koordinator servisa Volvo (m/ž) - Koper - Trgo ABC d.o.o.
Share
Tweet
Share
Send to friend

Koordinator servisa Volvo (m/ž)

Koper

Application deadline:

  • Trgo ABC d.o.o.

Trgo ABC združuje strokovnost, znanje, kakovost ter tradicijo najbolj uveljavljenih pooblaščenih prodajalcev in izvajalcev servisnih storitev Renault, Dacia, Nissan in znamke Volvo v Sloveniji. Podjetje s sedežem v Kopru posluje še na treh lokacijah na Primorskem in je tako eden največjih prodajalcev in izvajalcev servisnih storitev na tem področju.

Job description

Iščemo nove sodelavce, ki bi se priključili naši uspešni predvsem pa strokovni ekipi. Ste komunikativni, organizirani, zanesljivi ter imate željo po dinamični obliki dela? Če ste odličen poznavalec avtomobilskega trga in tehnoloških novosti ter zelo sposoben vodja in koordinator, ki učinkovito dosega zastavljene cilje, vas vabimo, da se našemu podjetju pridružite kot:

Koordinator servisa Volvo (m/ž).

Naloge in odgovornosti:
- sodelovanje pri načrtovanju, organiziranju, usklajevanje, in koordiniranju dela v servisu in koordiniranje in razporejanju dela v skupini mehanike ter zagotavljanje nemotenega poslovnega procesa
- sprejemanje naročil servisnih storitev in vozil v servis, definiranje obsega potrebnih del na vozilu in svetovanje strankam, dajanje pojasnil ter izstavljanje delovnih nalogov, računov in predračunov
- sodelovanje pri sistematičnem spremljanju in usmerjanje k doseganju ciljev v servisu
- vodenje evidenc in izdelovanje analiz ter delegiranje ukrepov v primeru neskladnosti
- urejanje servisne dokumentacije ter zagotavljanja doslednosti vpisovanja podatkov in razpoložljivost dokumentacije (delovnih nalogov) v vozilih
- pregledovanje opravljenih storitev, obrazložitev opravljenih storitev, preizkus vozil ter predajanje vozil strankam
- sodelovanje pri reševanju reklamacij in drugih napak v zvezi s servisnimi storitvami in prodajo rezervnih delov
- sodelovanje pri nabavi delovnega orodja in osnovnih sredstev
- koordiniranje nabave in prodaje rezervnih delov za dodeljeno področje oz. obseg
- evidentiranje poslovnih dogodkov v poprodaji vezanih na blagaijniško poslovanje ter dnevno zaključevanje blagajne in oddajo denarja

Requirements

- srednja strokovna izobrazba; V. ali VI.
- vsaj 3 leta izkušenj na podobnem delovnem mestu
- zanimanje za svet avtomobilizma in poznavanje trendov na tem področju
- vozniški izpit B kategorije
- komunikacijske spretnosti, prijaznost, urejenost, doslednost, odzivnost, samoiniciativnost
- poznavanje računalniških programov

:Zainteresirane kandidate/ke prosimo, da nam pošljete svojo prijavo skupaj z življenjepisom preko portala Deloglasnik.

Professional qualification:

V. level – Secondary general, professional and technical education, VI/1. Higher vocational education, VI/2. Higher professional education/ 1st Bologna level

Work experience:

3

Driving category:

B

What we offer

- delo v mladem in dinamičnem okolju
- zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim delom 6 mesecev
- stimulativno nagrajevanje
- enoizmensko delo
- varnost uspešnega podjetja
- izpopolnjevanje znanja

Job type:

Permanent

Other information

Fast apply
Send to friend Print

Compare your salary

Average salary in category
Administration amounts to 1,477.14 EUR.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Yes, I'm interested

Haven't found any interesting job ads?

Haven't found any interesting job ads?

Invalid email

By entering my email address, I confirm that I want to be notified of any new job postings that match interests listed in my MojPosao profile.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more