Deloglasnik - Back office komercialist (m/ž) - Ljubljana - Tift d.o.o.
Share
Tweet
Share
Send to friend

Back office komercialist (m/ž)

Ljubljana

Application deadline:

  • Tift d.o.o.
  • Address: Kamniška ulica 41, 1000 Ljubljana

Podjetje Tift je specializirano podjetje za rešitve v industrijskih in poslovnih področjih z več kot 20 letno tradicijo. Preko celovite ponudbe izdelkov vodilnih svetovnih proizvajalcev in kakovostnih inženirskih in vzdrževalnih storitev, kupcem zagotavljamo rešitve označevanja v povezavi z nadzorom in optimizacijo industrijskih procesov.

Pod blagovno znamko Tift - Koding, eno izmed vodilnih podjetij na področju označevanja in nadzora izdelkov v industriji pa zastopamo svetovno znane proizvajalce v industrijski tehniki Hitachi, Panasonic,Toshiba, Evolabel, Matthews Savema,….in druge. Naši kupci so srednja in velika podjetja. Več na spletni strani: www.tift.si in www.tift-koding.com

Širimo svojo ekipo.

Zaradi uspešnega razvoja poslovanja širimo ekipo in vabimo k sodelovanju prodajno in tehnično naravnano osebo za delovno mesto back office prodajo. Osebo, ki se dobro počuti v manjši in sproščeni ekipi ter želi dolgoročno sodelovati pri razvoju poslovanja v podjetju.

Back office komercialist (m/ž)

Naloge in odgovornosti:

  • Komuniciranje z obstoječimi poslovnimi partnerji in iskanje novih kupcev.
  • Prodaja multifunkcijskih naprav, tiskalnikov, IT - SW rešitev, ustreznega potrošnega materiala in ostalih produktov v portfelju podjetja (delo poteka v pisarni in na terenu).
  • Dajanje potrebnih informacij strankam, priprava ponudb, obračunov in kalkulacij.
  • Priprava in pošiljanje mailingov.
  • Skrb za prodajo in nabavo.
  • Obdelava in spremljanje naročil strank v internem informacijskem sistemu.
  • Koordinacija dostave in logistike izdelkov.
  • podpora prodajnemu timu.
  • Vodenje evidence strank in ažuriranje podatkov v CRM sistemu.
  • Priprava poročil in analiz prodajnih podatkov.
  • Doseganje individualnih in skupnih ciljev.

Splošni pogoji:

  • Vsaj 2 leti izkušenj na podobnem delovnem mestu.
  • Odlično poznavanje MS Office (zlasti Excel) in CRM sistemov.
  • Natančnost, organiziranost in sposobnost sledenja rokov.
  • Dobro komunikacijsko in pisno izražanje v slovenskem in angleškem jeziku.
  • Izpit B-kategorije.

Potrebne osebnostne značilnosti:

  • Komunikativnost, pozitivna naravnanost.
  • Samoiniciativnost, sposobnost samostojnega dela.
  • Prilagodljivost, odgovornost in natančnost.
  • Prodornost in prodajna naravnanost.
  • Visok nivo komunikacijskih in pogajalskih spretnosti.
  • Zanesljivost in doslednost.
  • Sposobnost timskega dela.
  • Odgovornost do dela in doseganja ciljev.

Ponujamo:

  • Možnost zaposlitve za nedoločen čas.
  • Stabilno delovno okolje v uspešnem podjetju.
  • Možnosti osebnega in strokovnega razvoja.
  • Nesebična podpora in pomoč sodelavcev pri uvajanju v delo.
  • Sproščeno delovno vzdušje.
  • Simulativno plačilo glede na rezultate posameznika.
  • Simulativno plačilo glede na rezultate podjetja.
  • Možnost brezplačnega parkiranja.
  • Možnost službenega vozila.
  • Službeni telefon.

Vabimo vas, da se pridružite naši ekipi, ki temelji na medsebojnem zaupanju in sodelovanju. Če ste pripravljeni sprejeti izzive in prispevati k uspešnosti našega podjetja, vas vabimo, da nam pošljete svoj življenjepis preko portala Deloglasnik. Veselimo se vašega odziva.

Zaupajo nam!

 
Fast apply
Send to friend Print

Compare your salary

Average salary in category
Administration amounts to 1,477.14 EUR.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Yes, I'm interested

Haven't found any interesting job ads?

Haven't found any interesting job ads?

Invalid email

By entering my email address, I confirm that I want to be notified of any new job postings that match interests listed in my MojPosao profile.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more