Deloglasnik - Administrativni referent (m/ž) - Domžale - NOBELCOS GROUP, trgovina, d.o.o.
deli
Tweet
deli
Pošlji prijatelju

Ta oglas ni več aktiven. Prijava ni mogoča.

Administrativni referent (m/ž)

Domžale

Rok za prijavo:

  • NOBELCOS GROUP, trgovina, d.o.o.

V našem podjetju verjamemo, da so bogate izkušnje vodenja,  jasni, dolgoročni cilji, strateški partnerji ter energična, motivirana ekipa, ključ do uspeha. Široka obzorja dosegamo z medsebojnim zaupanjem, motiviranjem ter izobraževanjem. V prijaznem,  delovnem okolju  pa zaposlenim nudimo lojalnost, trdnost ter spoštovanje, saj verjamemo, da rast ter zadovoljstvo zaposlenih, tako na poslovni kot osebni ravni, pripomore k zdravemu, uspešnemu podjetju.

Opis delovnega mesta

V našo ekipo s sedežem v Domžalah vabimo sodelavca z izkušnjami za prosto delovno mesto

Administrativni referent (m/ž).

Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- knjiženje vhodnih dokumentov in formiranje izhodnih dokumentov (računi, ponudbe, dobavnice, ipd.)
- sodelovanje z zunanjim računovodskim servisom in ostalimi zunajnimi servisi
- delo v računovodskem programu Pantheon, skrb za arhiviranje dokumentacije
- izvajanje mesečnih aktivnosti v skladu z načrtovanim MKT planom, urejanje socialnih mrež
- priprava mesečne prodajne analitike, spremljanje prodajne aktivnosti kupcev in konkurence
- priprava kalkulacij za nakup/prodajo blaga
- podpora potnikom na terenu
- priprava in urejanje dokumentov v MS Office sistemu (Microsoft Word, Excel, Power Point)
- prevajanje dokumentacije iz angleškega in hrvaškega jezika, komunikacija s tujimi poslovnimi partnerji, logistično urejanje pošiljk s tujine
- skrb za cenike in pravilen vnos izdelkov v program Pantheon in v interni program podjetja
- reševanje reklamacij
- sodelovanje na različnih edukacijah, sejmih, sestankih in team buildingih v tujini in Sloveniji
- opravljanje drugih del po navodilih nadrejenih

Pogoji

Izobrazba:
- dokončana izobrazba vsaj 5. stopnje

Delovne izkušnje:
- vsaj eno leto na podobnem delovnem mestu

Znanje tujih jezikov:
- angleški jezik: tekoče razumevanje, govorno in pisno
- hrvaški jezik: osnovno razumevanje, govorno in pisno

Računalniška znanja:
- urejevalniki besedil – napredno (MS Office)
- delo s preglednicami in bazami podatkov – napredno (MS Office – poudarek vrtilne tabele)
- programi: Pantheon, We transfer, Team Viewer, MS Office orodja, itd.

Iščemo osebo:
- poštena, zanesljiva, natančna, z dobrimi komunikacijskimi sposobnostmi
- dobrim znanjem MS Office orodij in dela z računalnikom
- dobrim znanjem tujih jezikov – angleščina in osnovno hrvaščina
- motivirana in angažirana z željo, da se osebnostno in karierno razvija
- sposobnost za delo z ljudmi in v timu
- visoko razvitim čutom za odgovornost in samoiniciativnost, naklonjena pridobivanju novih znanj in veščin

Prijave s priloženim spremnim pismo in življenjepisom v slovenskem jeziku pošljite preko portala Deloglasnik.

Strokovna izobrazba:

V. stopnja – zaključeno gimnazijsko, srednje poklicno – tehniško izobraževanje, VI/1. višješolski strokovni program, VI/2. visokošolski strokovni programi /1. bolonjska stopnja

Delovne izkušnje (v letih):

1

Jeziki:

Angleški (napredno), Hrvaški (osnovno)

Spretnosti:

Word, Excel, Power Point, Outlook

Kaj vam ponujamo

- delo za nedoločen čas, s poskusno dobo 6. mesecev
- polni delovni čas

Vrsta zaposlitve:

Določen čas

Druge informacije

PRIMERJAJTE SVOJO PLAČO

Če vas zanima, kako se vaša plača primerja z drugimi, lahko to preverite. Preprosto vnesite svoje kvalifikacije in delovno mesto, ki vas zanima, ter odkrijte, kako se uvrščate v primerjavi z drugimi. Kliknite tukaj za več informacij!

Da, zanima me

Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?

Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?

Nepravilen e-poštni naslov

Z vnosom elektronskega naslova soglašate, da želite prejemati obvestila o novih zaposlitvenih oglasih glede na vaše kriterije s portala Deloglasnik.

Deloglasnik.si uporablja piškotke, (ang. cookies) da bi vam nudil boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem ogleda strani se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o tem tukaj