Vabi k sodelovanju:
Samostojni strokovni sodelavec v službi Skrbništva strank (m/ž)
2 prosti mesti
Če je vaš odgovor pritrdilen, vas vabimo, da nam svojo prijavo posredujete še danes in skupaj z nami soustvarjate najboljšega partnerja za zdravje!
Glavne naloge delovnega so:
- delo v klicnem centru
- komunikacija s strankami po ostalih komunikacijskih kanalih
- sprejem v zavarovanje in izvajanje sprememb na zavarovalnih pogodbah
- ažurno vnašanje osebnih podatkov strank v informacijski sistem
Od kandidatov pričakujemo:
- visokošolsko izobrazbo prve stopnje (6/2) ekonomske, družboslovne, organizacijske ali druge ustrezne smeri
- razvite veščine komuniciranja
- najmanj 2 leti delovnih izkušenj
Iščemo osebo, ki je:
- prijazna, natančna in odgovorna
- odzivna in zanesljiva
- samoiniciativna, pozitivno naravnana z veseljem do dela z ljudmi
- drzna, si želi stopiti iz cone udobja in rasti v nepoznanih okoliščinah
- željna kontinuiranega osebnostnega in strokovnega razvoja
Zaželena znanja:
- dovoljenje za opravljanje poslov zavarovalnega zastopanja (AZN licenca)
Ponujamo: