USTVARJAJ PRIHODNOST.
IZKUŠENI MEDIJSKI NAČRTOVALEC
DIGITALNIH MEDIJEV (M/Ž)
V Telekomu Slovenije, vodilnem slovenskem ponudniku najsodobnejših komunikacijskih rešitev, iščemo sodelavko oz. sodelavca z izkušnjami na področju medijskega načrtovanja. Ekipo želimo okrepiti z novim zagnanim članom na področju priprave digitalnega dela medijskih strategij in medijskih planov.
Široko področje medijskega načrtovanja, strateško razmišljanje, pogajanja, inovativnost in merjenje učinkovitosti je le nekaj izzivov, ki te skupaj z nami čakajo na tej poti. Če želiš biti del naše zgodbe, hkrati pa si drzen, družaben in odgovoren, se nam pridruži.
PONUJAMO:
- službeni mobitel in mobilni paket
- mesečni popust za domači fiksni priključek v višini 37 EUR
- premija dodatnega prostovoljnega pokojninskega zavarovanja (po enem letu zaposlitve)
- možnost stimulativne finančne nagrade
- dodatek na delovno dobo (v višini 0,5 % bruto plače za vsako leto)
- regres, ki je višji od povprečja v Republiki Sloveniji, božičnica ter možnost 13. plače
- 7,96 EUR/dan povračila stroškov prehrane
- možnost nedenarne nagrade
- možnost izobraževanj in usposabljanj
- mentorstvo ob zaposlitvi
- ugodnosti v okviru certifikata Družini prijazno podjetje (za zaposlene in otroke zaposlenih)
- kolektivno nezgodno zavarovanje
- možnost vključitve v kolektivno zavarovanje za specialistične preglede
- dodatne preventivne aktivnosti s področja skrbi za zdravje zaposlenih
- aktivnosti v okviru športnega društva in športni dogodki
- formalna in neformalna druženja
- ostale dodatne ugodnosti
VSEBINA DELA
- oblikovanje posamičnih digitalnih medijskih strategij ter strategij za posamezne akcije v delu display zakupa in brokeringa, - integracija digitalnih strategij in planov v integrirane letne kampanjske medijske načrte
- upravljanje odnosov ter usklajevanja s ponudniki medijskega oglasnega prostora
- komunikacija s kreativno agencijo in medijskimi hišami glede vsebine medijske strategije
- napredna uporaba razpoložljivih orodij in platform za medijsko načrtovanje digitalnih medijev (Google Ads, FB Business manager LinkedIn for Business, Dotmerics, MOSS in drugih)
- izdelava medijskih planov, obrazložitev medijskih planov in svetovanje
- spremljanje in optimizacija medijskega učinka kampanj
- naročanje medijskih objav, pregled potrditev s strani medijev
- skrb za pravočasno distribucijo oglasov na vseh kanalih
- postavitev, spremljanje in analiziranje performančnih kampanj na platformi Meta in Google Ads
- poročanje (letni plani, plani akcij, analiza konkurence in podobno)
- nadzor nad kvaliteto načrtovanja in zakupa medijev
Kandidat bo tesno sodeloval z ekipo digitalnega komuniciranja in s svojim delom dopolnjeval člane ekip, specializirane za področja digitalnega oglaševanja (performance) in optimizacije iskalnikov (SEO) ter analitike.
POGOJI ZA OPRAVLJANJE DELA:
- najmanj 3 leta delovnih izkušenj na področju medijskega planiranja digitalnih medijev v medijski agenciji
- VII. stopnja strokovne izobrazbe
- znanje angleškega jezika
- poglobljeno znanje orodij za medijsko načrtovanje
- poglobljeno poznavanje programov Excel, Word in Powerpoint
- analitične veščine
- pogajalske veščine
OSEBNOSTNE LASTNOSTI, KI NAS NAVDUŠIJO:
- samoiniciativnost
- zanesljivost in natančnost
- pozitivna naravnanost
- skrbnost
- proaktivnost
- timska naravnanost
- prilagodljivost
- odgovornost
Delovno mesto je v Ljubljani, pogodba o zaposlitvi pa bo sklenjena za nedoločen čas s polnim delovnim časom.
Do vključno 25.10.2023.
Telekom Slovenije, d.d., Ljubljana