Deloglasnik - Blagovni referent (m/ž) - Ljubljana - Espada d.o.o.
deli
Tweet
deli
Pošlji prijatelju

Ta oglas ni več aktiven. Prijava ni mogoča.

Blagovni referent (m/ž)

Ljubljana

Rok za prijavo:

  • Espada d.o.o.

Podjetje ESPADA, kadrovska agencija, ki se ukvarja z iskanjem in zagotavljanjem kakovostnega kadra za potrebe delodajalcev. Naša prednost je, da vam v kratkem času zagotovimo najboljši možen kader in tako ažurno zadovoljimo vaše kadrovske potrebe, ne glede na področje vaše dejavnosti. Potrudimo se, da čimbolj prilagodimo vašim kadrovskim potrebam, zahtevam in željam.

Opis delovnega mesta

Podjetje, ki se je v tridesetih letih poslovanja razvil v veletrgovca, se širi in išče nove člane za svojo ekipo. Vabimo vse, ki si želijo pridobiti nove izkušnje ter delati v dinamičnem in mladem kolektivu. Naši mentorji vas bodo podpirali in spodbujali na vaši karierni poti. Pridružite se nam in skupaj bomo gradili uspešno prihodnost.

Opis delovnega mesta:

Sprejem in izdajanje blaga:
- prevzemanje in pregled blaga ob dostavi
- vodenje evidenc o prejetem in izdanem blagu
- priprava dokumentacije za sprejem in izdajo blaga

Skladiščenje:
- organizacija in urejanje blaga v skladišču
- zagotavljanje ustreznih pogojev skladiščenja glede na naravo blaga
- skrb za pravilno razporeditev blaga, da je lahko dostopno in enostavno najdljivo

Inventura in zaloge:
- redno izvajanje inventure zalog
- sledenje stanju zalog in obveščanje nadrejenih o potrebah po dopolnitvi zalog
- ugotavljanje morebitnih odstopanj med dejanskim stanjem zalog in evidencami

Administrativna opravila:
- priprava poročil o stanju zalog in gibanju blaga
- vodenje evidenc o skladiščnem poslovanju in ažuriranje podatkov v računalniških sistemih
- izdelava nalepk, oznak in druge dokumentacije, povezane z blagom

Komunikacija:
- sodelovanje s sodelavci iz drugih oddelkov (npr. nabava, prodaja, proizvodnja)
- komunikacija s dobavitelji glede dostav in reklamacij
- pomoč strankam pri iskanju informacij o zalogah in statusu naročil

Varnost in higiena:
- skrb za varno delo v skladišču in upoštevanje varnostnih predpisov
- vzdrževanje čistoče in reda v skladiščnih prostorih

Pogoji

Blagovni referent mora biti natančen, organiziran in sposoben učinkovitega upravljanja časa. Dobro mora poznati postopke skladiščenja in imeti osnovno računalniško znanje za vodenje evidenc in poročanje.

Pričakujemo:
- najmanj IV. stopnjo izobrazbe,
- znanje slovenskega jezika,
- osnovna raven znanja angleškega, nemškega ali hrvaškega jezika
- obvladovanje dela na MS Office (Word, Excel, internet, ipd.) in drugih programov, ki jih uporablja podjetje
- interno usposabljanje za delo z živili (HACCP sistem)
- vozniški izpit B kategorije

Strokovna izobrazba:

IV. stopnja – srednje poklicno izobraževanje (3 letno), V. stopnja – zaključeno gimnazijsko, srednje poklicno – tehniško izobraževanje

Jeziki:

Slovenski (napredno), Angleški (osnovno), Nemški (osnovno), Hrvaški (osnovno)

Vozniško dovoljenje:

B

Spretnosti:

Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet

Kaj vam ponujamo

- dvoizmensko delo (proste sobote)
- zaposlitev za polni delovni čas (40 ur na teden)
- stimulativno plačilo in nagrade
- možnost napredovanja
- zaposlitev v stabilnem podjetju
- dolgoročno zaposlitev
- dinamično in razgibano delo
- pozitivno delovno okolje

Vrsta zaposlitve:

Določen čas, Nedoločen čas

Druge informacije

PRIMERJAJTE SVOJO PLAČO

Če vas zanima, kako se vaša plača primerja z drugimi, lahko to preverite. Preprosto vnesite svoje kvalifikacije in delovno mesto, ki vas zanima, ter odkrijte, kako se uvrščate v primerjavi z drugimi. Kliknite tukaj za več informacij!

Da, zanima me

Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?

Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?

Nepravilen e-poštni naslov

Z vnosom elektronskega naslova soglašate, da želite prejemati obvestila o novih zaposlitvenih oglasih glede na vaše kriterije s portala Deloglasnik.

Deloglasnik.si uporablja piškotke, (ang. cookies) da bi vam nudil boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem ogleda strani se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o tem tukaj