Deloglasnik - Poslovni sekretar (m/ž) - Ljubljana - Trecon d.o.o.
Share
Tweet
Share
Send to friend

Poslovni sekretar (m/ž)

Ljubljana

Application deadline:

  • Trecon d.o.o.

Podjetje TRECON d.o.o. že več kot 30 let deluje kot sistemski integrator na področju CNC tehnologij, pogonske tehnike in industrijske avtomatizacije. Dolgoletne izkušnje nam omogočajo, da strankam ponujamo strokovne in celovite rešitve. Na CNC področju zastopamo podjetje Heidenhain, na področju avtomatizacije podjetje Erowa, na področju pogonske tehnike pa smo partner za tehnološke rešitve podjetja Lenze.

Job description

Iščemo kreativno poslovno sekretarko za asistenco pri vodenju podjetja. Podjetje deluje na področjih CNC tehnologij, strojne kontrole gibanja, IT sistemov in pametne industrijske avtomatizacije (Industrija 4.0).

Delo obsega:
- administracija v računovodstvu: vnos prejete pošte, priprava računov in IOP, opomini, izvršbe, dobavnice in fakturiranje
- vodenje zaloge prodajnih artiklov, promo materiala (katalogi), evidenca embalaže (dinos)
- oskrba podjetja s pisarniškimi in drugimi materiali potrebnimi za nemoteno delo
- sprejem strank v prostore podjetja
- telefonska komunikacija s strankami: odgovarjanje na prvo linijo klicev, ustrezno posredovanje klicev, izterjava
- priprava raznih izpisov, tabel, analiz, poročil, ponudb, naročil
- priprava potrebne dokumentacije za uvoz, izvoz in carino (intrastat)
- skrb za urejenost delovnega okolja (pisarne)
- pakiranje za DPD in občasna lažja fizična dela
- priprava ponudb in servisnih nalogov ter nabava (podpora prodajnikom in serviserjem)
- ostale naloge po navodilih vodstva

Requirements

Zaželena znanja, karakteristike in izkušnje ustreznega kandidata:
- učinkovito upravljanje s časom, ciljna naravnanost ter sposobnost sočasnega usklajevanja več različnih nalog (organiziranost)
- diskretna in zaupanja vredna oseba
- natančnost in vestnost
- sposobnost samostojnega reševanja problemov in kompleksnih situacij
- samoiniciativnost in naravnanost k optimizaciji delavnih procesov
- dobro poznavanje programov VASCO (KPFW, FAW, ..), (bonus: poznavanje Intrix CRM)
- 3 leta izkušenj na podobnem delovnem mestu
- znanje angleškega jezika (bonus: znanje hrvaškega in/ali srbskega jezika)
- zaključena vsaj srednja šola ali višja šola
- dobro računalniško pismenost, obvladovanje MS Office orodij (Word, Excel, PowerPoint)
- vozniško dovoljenje B kategorije
- bonusi: poznavanje področja našega dela, poznavanje davčne zakonodaje, izkušnje z razpisi, izkušnje z digitalizacijo podjetja

Vse zainteresirane kandidate vabimo, da nam pošljejo prijavo preko portala Deloglasnik.

Work experience:

3

Languages:

English (basic)

Driving category:

B

Skills:

Word, Excel, Power Point

What we offer

- delo za določen čas (6 mesecev), kasneje za nedoločen čas oz. po dogovoru
- pretežno mlad in dinamičen tim
- spodbudno okolje z dobrimi možnostmi izobraževanja in napredovanja
- delo poteka v poslovni enoti podjetja (sprva Medvode, kasneje Ljubljana)
- delovnik po dogovoru, začetek dela takoj (oz. čim prej)

Job type:

Temporary

Other information

Categories:

Administration

Work regions:

Osrednjeslovenska

Fast apply
Send to friend Print

Compare your salary

Average salary in category
Administration amounts to 1,477.14 EUR.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Yes, I'm interested

Haven't found any interesting job ads?

Haven't found any interesting job ads?

Invalid email

By entering my email address, I confirm that I want to be notified of any new job postings that match interests listed in my MojPosao profile.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more