Deloglasnik - Poslovni sekretar (m/ž) - Ljubljana - Trecon d.o.o.
deli
Tweet
deli
Pošlji prijatelju

Poslovni sekretar (m/ž)

Ljubljana

Rok za prijavo:

  • Trecon d.o.o.

Podjetje TRECON d.o.o. že več kot 30 let deluje kot sistemski integrator na področju CNC tehnologij, pogonske tehnike in industrijske avtomatizacije. Dolgoletne izkušnje nam omogočajo, da strankam ponujamo strokovne in celovite rešitve. Na CNC področju zastopamo podjetje Heidenhain, na področju avtomatizacije podjetje Erowa, na področju pogonske tehnike pa smo partner za tehnološke rešitve podjetja Lenze.

Opis delovnega mesta

Iščemo kreativno poslovno sekretarko za asistenco pri vodenju podjetja. Podjetje deluje na področjih CNC tehnologij, strojne kontrole gibanja, IT sistemov in pametne industrijske avtomatizacije (Industrija 4.0).

Delo obsega:
- administracija v računovodstvu: vnos prejete pošte, priprava računov in IOP, opomini, izvršbe, dobavnice in fakturiranje
- vodenje zaloge prodajnih artiklov, promo materiala (katalogi), evidenca embalaže (dinos)
- oskrba podjetja s pisarniškimi in drugimi materiali potrebnimi za nemoteno delo
- sprejem strank v prostore podjetja
- telefonska komunikacija s strankami: odgovarjanje na prvo linijo klicev, ustrezno posredovanje klicev, izterjava
- priprava raznih izpisov, tabel, analiz, poročil, ponudb, naročil
- priprava potrebne dokumentacije za uvoz, izvoz in carino (intrastat)
- skrb za urejenost delovnega okolja (pisarne)
- pakiranje za DPD in občasna lažja fizična dela
- priprava ponudb in servisnih nalogov ter nabava (podpora prodajnikom in serviserjem)
- ostale naloge po navodilih vodstva

Pogoji

Zaželena znanja, karakteristike in izkušnje ustreznega kandidata:
- učinkovito upravljanje s časom, ciljna naravnanost ter sposobnost sočasnega usklajevanja več različnih nalog (organiziranost)
- diskretna in zaupanja vredna oseba
- natančnost in vestnost
- sposobnost samostojnega reševanja problemov in kompleksnih situacij
- samoiniciativnost in naravnanost k optimizaciji delavnih procesov
- dobro poznavanje programov VASCO (KPFW, FAW, ..), (bonus: poznavanje Intrix CRM)
- 3 leta izkušenj na podobnem delovnem mestu
- znanje angleškega jezika (bonus: znanje hrvaškega in/ali srbskega jezika)
- zaključena vsaj srednja šola ali višja šola
- dobro računalniško pismenost, obvladovanje MS Office orodij (Word, Excel, PowerPoint)
- vozniško dovoljenje B kategorije
- bonusi: poznavanje področja našega dela, poznavanje davčne zakonodaje, izkušnje z razpisi, izkušnje z digitalizacijo podjetja

Vse zainteresirane kandidate vabimo, da nam pošljejo prijavo preko portala Deloglasnik.

Delovne izkušnje (v letih):

3

Jeziki:

Angleški (osnovno)

Vozniško dovoljenje:

B

Spretnosti:

Word, Excel, Power Point

Kaj vam ponujamo

- delo za določen čas (6 mesecev), kasneje za nedoločen čas oz. po dogovoru
- pretežno mlad in dinamičen tim
- spodbudno okolje z dobrimi možnostmi izobraževanja in napredovanja
- delo poteka v poslovni enoti podjetja (sprva Medvode, kasneje Ljubljana)
- delovnik po dogovoru, začetek dela takoj (oz. čim prej)

Vrsta zaposlitve:

Določen čas

Druge informacije

Hitra prijava
Pošlji prijatelju Tiskanje

PRIMERJAJTE SVOJO PLAČO

Povprečna plača v kategoriji
Administrativni poklici je okvirno bruto: 1,477.14 EUR.

Želite izvedeti, kakšna je plača za željeno delovno mesto glede na vaše kvalifikacije?

Da, zanima me

Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?

Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?

Nepravilen e-poštni naslov

Z vnosom elektronskega naslova soglašate, da želite prejemati obvestila o novih zaposlitvenih oglasih glede na vaše kriterije s portala Deloglasnik.

Deloglasnik.si uporablja piškotke, (ang. cookies) da bi vam nudil boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem ogleda strani se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o tem tukaj